Blogg!
Vi fikk egentlig beskjed fra læreren vår for ca to uker siden at i dag skulle alle få seg sin egen blogg. "Blogg.. Hva er det?" Tankene surret rundt i hodene på elevene. Vi satt alle som noen spørsmålstegn og bare så på hverandre. Når vi først hadde klart å lage oss en egen blogg, fant vi ut at dette faktisk var ganske spennende. Litt forvirrende i begynnelsen, men det kom seg etter hvert:)


2 Comments:
Hehe.. ja,det stemmer jo det. virkelig vanskeligå skjønne seg på dette. kan enda ikke si at jeg har kommet helt inn i det,men et steg vidre har jeg kommet, jeg skrive jo en kommentar til deg:p wehee:p
jaok. greit nok det du hadde skrevve. litt sånn: GusjiGusjiGuuu:P:P
men ellers ok;)
By
Ragnh1ld, at 1:39 AM
Du har litt rett i det du sier, blogg er faktisk meget spennende til ross for at det går så innmarig hakke søkke tregt til tider.
By
Elendil The Tall, at 1:53 AM
Post a Comment
<< Home