Lenge siden sist!
Nå er det virkelig lenge siden sist, så jeg fant ut nå var det på tide å skrive inn noe nytt her;)
Grunnen til at jeg ikke har skrevet her kan være mange: Jeg ikke hadde tid, jeg har hatt mye å gjøre eller rett og slett for at jeg ikke orket.
Hmm.. Jeg vet egentlig ikke hvilket ut av disse svarene som er riktig. Kanskje det har noe med latskap å gjøre..? Men til senere tider: JEG SKAL SKJERPE MEG!
Snart skal jeg legge inn et scooterdikt og noen tekster jeg har skrevet i forbindelse med enten tentamen eller ei anna innlevering.
Snakkes senere. (HVIS ikke latskapen har tatt meg :p)


0 Comments:
Post a Comment
<< Home