Soløys Store Datter

Friday, August 26, 2005

"På'an igjen"

Ja, nå har vi startet skolen igjen. Den 24. August satt alle elevene som skulle gå på Sjøvegan videregående skole inne i kantina. Førsteklassingene var alle litt spendte og nervøse, mens vi andre- og tredjeklassingene satt der og var mer opptatt av ale de nye fjesene som hadde dukket opp. Endelig var det andre fjes å se tidlig på morgenen!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home