"På'an igjen"
Ja, nå har vi startet skolen igjen. Den 24. August satt alle elevene som skulle gå på Sjøvegan videregående skole inne i kantina. Førsteklassingene var alle litt spendte og nervøse, mens vi andre- og tredjeklassingene satt der og var mer opptatt av ale de nye fjesene som hadde dukket opp. Endelig var det andre fjes å se tidlig på morgenen!


0 Comments:
Post a Comment
<< Home