Tyskland besøket!
Sent på kvelden den 23. September satt det mange nervøse elever fra 2AFA i katina og ventet på den/de som skulle bo hjemme hos seg i ti dager. Selvsagt var det litt skummelt at en helt fremmed elev fra et annet land skulle komme å bo hos deg. I 10 dager!!
"Hva skal vi si? Hva skal vi finne på sammen med dem?" Plutselig så vi en buss som ankom skolen. Inn kom det 19 tyske elever fra en skole i Nürnberg. Jeg kjente med en gang igjen hun som skulle bo hos meg. I likhet med de andre hadde også jeg hatt kontakt med henne via E-mail. Noe vi alle var veldig usikre på var hva vi skulle finne på når du ikke var på skolen. Dette viste seg å ikke være et stort problem. Sandra og jeg skulle begge ha en tysk elev boende hjemme hos oss. Heldigvis bor vi veldig nært hverandre. Cindy heter hun som skulle bo i mitt hus og hun som skulle være hos Sandra heter Katharina. Vi fant på noe hver dag. Så på film, festet, badet i en badestamp (heldigvis fikk de se nordlyset denne kvelden), dro på fotballkamp, var på treningsstudio og var veldig ofte på besøk hos hverandre.
Cindy og jeg ble veldig gode venner. Etter min mening var jeg veldig heldig som fikk henne til å bo hos meg.


0 Comments:
Post a Comment
<< Home