Huff..
I disse dager sitter jeg som mange andre studenter med en masse skolearbeid. Prøer, innleveringer, eksamen.. Hva er vel bedre enn en velfortjent pause når man sliter litt. For en gangs skyld tenkte jeg skulle slenge meg på sofaen og faktisk se litt TV, sånn for Tv-ens skyld. Så mye skit. Minimal kvalitet og lite givende. Da begynte jeg å tenke over alt og alle som jevnlig dukker opp på skjermen og innvandrere sinnet ditt, enten du vil eller ikke. Kryper inn i hjernebarken og går deg på nervene.
Ivar Dyrhaug - Sett bort fra ”lillesøsteren” min på snart 9, hvem syns egentlig at program nummer 3548 av "Beat for Beat" er bra underholdning? I tillegg plager det meg at herr Dyrhaug ser ut til å tro at han fortsatt er 25 og har draget på det motsatte kjønn. Må nok skuffe deg her Dyrhaug, du har nok passert 50. Og draget? Vel, det er nok ikke helt der det heller.
Tore På Sporet - Tore, det er flott at du hjelper folk med å finne røttene sine fra langt faen i vold, men det er strengt tatt ikke nødvendig å sende dette på tv i x antall sesonger. Konseptet var oppbrukt etter èn. Du kan skru av kameraene og fortsette å følge sporene dine, men for guds skyld, la oss slippe å en ta del av reisen.
Mess-TV - Håper ingen føler seg støtt når jeg sier dette: Maken til brødhauer skal du lete lenge etter. Totalt meningsløst, lite innholdsrikt, i tillegg til det lopper stakkars folk (som kanskje ikke vet bedre) for penger.
Pia Haraldsen - Ja vel, så er tanta di Dronning Sonja. Men du må innse det. Du duger ikke som programleder, du prøver å være vittig, men klarer det ikke. Og på toppen av det hele, det er til tider vanskelig å skjønne hva du sier. Hadde programmet gått på NRK hadde vel sikkert lisenspengene gått til å finansiere et norskkurs til deg.
Idol - Burde endt med Kurt. Jeg hadde sansen for Kurt. Og må innrømme at jeg syns det var nokså stas når han slo den selvgode Kelly Clarkson ned i pumpsene under World Idol. Men selv om det er suksess ett år er det ikke nødvendig å melke kua for alt den er verdt.
Henriette Lien & Kjetil Tefke - Greit. Dere kan danse, den skal dere ha. Men programledere? Neppe.
Det er garantert flere jeg får fnatt av på tv, men jeg lar det stå igjen noen. Jeg tror garantert også at det ikke er bare jeg som får har fått nok av disse ”kjendisene”.


0 Comments:
Post a Comment
<< Home