Soløys Store Datter

Thursday, September 21, 2006

Når tiden står stille ...

Når sola våkner, og strekker på sine første stråler før den nye dagen starter, føler jeg at tida står stille.
Det er derfor jeg er så glad i soloppgangen.
Når man ser den er alt bra.
Man har ingen bekymringer.
Man kan bare se på den og nyte, kjenne hvor herlig livet kan være til tider!:)





Hvor ble sommeren egentlig av?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home