Soløys Store Datter

Tuesday, March 14, 2006

Jeg vil ha alt som før!

Hvorfor kan ikke alt bare være som før?
Hvorfor kan ikke vi bare være barn som ikke skjønne oss på noen ting? Som ikke har bekymringer i livet.

Av og til så bare ønsker jeg at alt var som før. Jeg HATER forandringer. Jeg fordrar dem. En gang satt jeg ned og tenkte på hvor fint jeg hadde det som barn. Ute hele dagen sammen med venner, totalt uten bekyringer. Hvorfor kan ikke bare hele livet være slik? Hadde jeg bestemt hadde jeg ville vært et barn hele livet. Nå er det bare slik at jeg må bry meg om alt og alle. Av og til blir det for mye for en 17 år gammel jente.

Livet og mennesker forandrer seg for hver dag som går og det bekyrer meg. Jeg liker det ikke. Livet besår bare av forandringer. Gode og dårlige. Det gjør meg nervøs! Hadde alt vært slik jeg hadde villet hadde jorda vært et godt sted å være.

Jeg vil at alt skal være slik det var før!