Hjemmesiden min!
Jeg hadde blitt utulig glad om du tok en titt innom hjemmesiden min:
www.troms.skolekom.no/~19020MARK
Jeg hadde blitt utulig glad om du tok en titt innom hjemmesiden min:
www.troms.skolekom.no/~19020MARK
Scooter er lik latskap
Latskap er lik sofa
Sofa er lik TV
Tv er lik action
Action er lik scooter
Nå er det virkelig lenge siden sist, så jeg fant ut nå var det på tide å skrive inn noe nytt her;)
Grunnen til at jeg ikke har skrevet her kan være mange: Jeg ikke hadde tid, jeg har hatt mye å gjøre eller rett og slett for at jeg ikke orket.
Hmm.. Jeg vet egentlig ikke hvilket ut av disse svarene som er riktig. Kanskje det har noe med latskap å gjøre..? Men til senere tider: JEG SKAL SKJERPE MEG!
Snart skal jeg legge inn et scooterdikt og noen tekster jeg har skrevet i forbindelse med enten tentamen eller ei anna innlevering.
Snakkes senere. (HVIS ikke latskapen har tatt meg :p)